javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









لوگوی گوگل به مناسبت روز پدر
لوگوی گوگل به مناسبت روز پدر


گوگل در برخی مناسبت‌های مهم یا برای گرامیداشت نخبگان علم و هنر، از لوگوهای مناسبتی خود که دودل (doodle) نام دارد استفاده می‌کند.



گوگل این بار به مناسبت روز جهانی پدر، یک لوگوی ساده و چشم‌نواز را در صفحه اول خود قرار داده است.



 لوگوی مناسبتی گوگل برای روز پدر به طور ساده و بی‌تکلف طراحی شده و در آن به جای حرف ال انگلیسی، یک کراوات جا خوش کرده است.



این در حالی است که لوگوی قبلی گوگل که به یاد تولد یکی از چهره‌های برتر موسیقی جهان، به شکل گیتار الکتریکی طراحی شده بود، خاصیت تعاملی داشت و کاربران می‌توانستند با لمس سیم‌های آن به وسیله نشانه‌گر ماوس، آهنگ بنوازند.



یادآور می‌شود کشورهای مختلف جهان برای بزرگداشت ارزش پدر در خانواده‌ها، روز پدر را جشن می‌گیرند.



در بیشتر کشورها سومین یکشنبه ماه ژوئن، روز پدر است.



در سال جاری روز پدر ۱۹ ژوئن (برابر با ۲۹ خرداد ۱۳۹۰) می‌باشد.



در ایران روز ۱۳ رجب مصادف با سالروز تولد امام علی علیه السلام روز پدر نامیده می‌شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
نوکیا کانکشن ۲۰۱۱ در راه است




 Nokia Connection یک همایش سالانه است که امسال به همراه CommunicAsia ۲۰۱۱ ، ۲۱ ژوئن در هتل Marina Bay Sands سنگاپور برگزار می‌شود.



این همایش بستر هیجان‌انگیزی برای نوکیا خواهد بود تا بدین وسیله از آخرین دستاوردها در مورد محصولات و خدمات به مشتریان، اپراتورها، رسانه‌ها و تحلیلگران منطقه پرده‌برداری کند.



Nokia Connection همایشی اختصاصی است و تنها مدعوین در آن حضور خواهند داشت.



نوکیا در CommunicAsia جدیدترین موبایل‌ها و خدماتش را نمایش داده و بر اکوسیستم آینده برنامه‌نویسان تاکید بیشتری خواهد داشت.



در این کنفرانس مدیر ارشد اجرایی نوکیا، استفان الوپ از استراتژی‌های جدید نوکیا و اهمیت بازار آسیای جنوب شرق و اقیانوسیه در این استراتژی‌ها صحبت خواهد کرد.



مِری مَک‌داوِل، معاون اجرایی تلفن‌های همراه نیز استراتژی‌های نوکیا در مورد گوشی‌های موبایل را مرور می‌کند و از چند گوشی موبایل جدید و خدمات مربوطه آنها پرده‌برداری می‌کند.



معاون ارشد برنامه‌نویسی و بازار، مارکو اِرژِنتی نیز در مورد اهمیت اکوسیستم جدید نوکیا و تصمیمات جهانی برای برنامه‌نویسان و برنامه‌ها سخن به میان خواهد آورد.



مارکو آتیساری، معاون ارشد طراحی موبایل‌های نوکیا از استراتژی‌های جدید نوکیا در طراحی تلفن‌های همراه و اصول طراحی مبتکرانه گوشی‌های جدید هوشمند نوکیا پرده‌برداری خواهد کرد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود مرورگر جاوا اپرا مینی

توضیحات:یک مرورگر کامل و قدرتمند برای گوشی های موبایل.




لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:دانلود اپرا مینی جاوا,دانلود مرورگر اپرا مینی برای موبایل, دانلود مرورگر موبایل جاوا, توسط محمد محسن سلحشور
رونمایی از نسخه‌های ۲۰۱۲ محصولات کسپرسکی




 امروزه اینترنت به جزء لاینفک زندگی کاربران رایانه مبدل شده است و البته باید اذعان داشت که این فضای مجازی خالی از تهدید و خطر هم نیست.



در عصر کنونی اینترنت یکی از ابزارهای لازم و ضروری در سفرهای کاری و حتی تفریحی افراد است و همزمان جولانگاهی برای تهدیدات متعدد که در انتظار کاربران از همه‌جا بی‌خبر می‌باشد.



در این فضای مجازی سرقت داده و اطلاعات محرمانه، نامه‌های تهدید آمیز و هرزنامه‌های پرتعداد تنها بخشی از تهدیداتی است که پیش روی کاربران قرار دارد. بنابراین لازم است که کاربران در هر بار اتصال به اینترنت تدابیر حفاظتی کافی و همه‌جانبه‌ای را اتخاذ نمایند، دلیل چنین توصیه‌ای آن است که تهدیدات رایانه‌ای مکان مشحصی ندارند و در هر موقعیتی می‌توانند کاربران را به دام بیندازند: از سرویس‌های آنلاین و ایمیل گرفته تا حافظه‌های قابل حمل و شبکه‌های اجتماعی در فرودگاه، هتل و...



محصولات ویژه کاربران خانگی کسپرسکی به موجب سطح بالای امنیت و حفاظتی که ایجاد می‌کنند کاملاً از سایر محصولات موجود در بازار متمایز شده‌اند.



کاربران می‌توانند با استفاده از محصولات Kaspersky و فارق از نوع فایل‌هایی که با آن کار می‌-کنند، دفعات اتصال به اینترنت و حتی محل اتصال به اینترنت اعم از خانه و مراکز عمومی از امنیت رایانه خود و داده‌های ذخیره شده بر روی آن، کاملاً مطمئن باشند.



نرم‌افزار Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ این شرکت و همچنین Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ کارامد‌ترین فناوری‌های حفاظتی را در خود جای داده‌اند: یک سندباکس (Sandbox) ویژه باز کردن برنامه‌های مشکوک، ماژول نظارت بر فعالیت برنامه، Script emulator، پایگاه داده‌‌ای مبتنی بر فناوری ابری، صفحه کلید مجازی و بسیاری امکانات دیگر.



این شرکت تلاش دارد که به صورت پیوسته کیفیت فناوری‌های مورد استفاده کاربران خود را افزایش دهد تا به خوبی از پس تهدیدات رایانه‌ای بسیار پیشرفته و جدید که روز به روز بر تعدادشان افزوده می‌شود بر آید و به همین دلیل است که نسخه ۲۰۱۲ آنتی‌ویروس و نرم‌افزار امنیت اینترنت این شرکت مجهز به جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین امکانات امنیتی است.




حفاظت تمام و کمال در برابر تهدیدات ناشناخته

این روز‌ها، بدافزارهای جدید با سرعتی اعجاب‌انگیز تولید می‌شوند؛ در حدود ۷۰ هزار برنامه مخرب جدید در هر روز رقم بسیار بالایی است.



این تهدیدات فاقد هرگونه اثر و یا ردی هستند و این بدان معناست که برای تشخیص آن‌ها به روش‌های ابتکاری و جدیدی نیاز است.



اما جای هیچگونه نگرانی نیست، چراکه دو نسخه نرم‌افزاری یاد شده کسپرسکی از طریق تحلیل رفتاری برنامه‌های مشکوک و بدون نیاز به تشخیص امضای آن، این تهدیدات را خنثی می‌کنند. محصولات سال ۲۰۱۲ این شرکت قادرند فعالیت برنامه‌ را در گذشته و یا حال دنبال کنند.



بخش مربوط به نظارت بر فعالیت برنامه‌ها، داده‌های مورد نیاز خود را از بخش‌های دیگری چون ماژول کنترلی فعال و حفاظتی، ایمیل، اینترنت، اجزای آنتی‌ویروس IM، فایروال و غیره دریافت می‌کند.



وظیفه ماژول نظارتی تشخیص سلسله اتفاقات اثرگذار بر امنیت سیستم و قسمت‌های مختلف آن و همچنین دریافت یک تصویر کلی از عملیات صورت گرفته توسط برنامه امنیتی و حتی گروه‌های عملیاتی آسیب دیده توسط بدافزار است.




چنانچه مجموعه‌ای از حوادث مرتبط به هم در رایانه شما اتفاق بیافتد، تنها کاری که ماژول نظارتی باید انجام دهد آن است که از طریق تشخیص یکی از آن‌ها، بقیه این تغییرات و اتفاقات رخ داده را پیدا کند. نکته مهم در مورد نرم‌افزار Kaspersky Internet Security ۲۰۱۱ و Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ آن است که امروزه با استفاده از این دو برنامه امکان لغو و یا بازگرداندن تمامی عملیات انجام شده توسط یک برنامه نیز می‌سر است.



علاوه بر این لیست اقدامات قابل لغو مواردی نظیر ایجاد، تغییر نام، و اصلاح فایل‌ها و همچنین تغییر در ثبت سیستم و یا افزودن موارد جدید به آن را هم در بر می‌گیرد.




به لطف قالب‌های رفتاری (Behavioral template) تشخیص فعالیت‌های خرابکارانه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.



شرکت کسپرسکی در اقدامی جالب داده‌های خود در ارتباط با برنامه‌های مخرب را در این قالب‌های رفتاری گنجانده و به این ترتیب می‌توان به سرعت و تنها با استفاده از یک پایگاه داده متمرکز مربوط به این قالب‌ها موقعیت دقیق کدهای مخرب و ناشناخته با الگوهای رفتاری پیچیده را مشخص نمود.




حفاظت بهتر از طریق فناوری ابری

در محصولات خانگی نسخه ۲۰۱۲ کسپرسکی، از فناوری‌های مبتنی بر ابر که مهم‌ترین پیشرفت در محصولات آنتی‌ویروس به شمار می‌روند بهره گرفته شده است و این فناوری‌های نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت شگرفی داشته‌اند.



کاربران محصولات کسپرسکی می‌توانند به موجب تبادل مستمر اطلاعات میان محصولات نصب شده بر روی سیستم خود و پایگاه متمرکز داده‌ موجود در ابر در جریان جدید‌ترین اطلاعات حفاظتی و امنیتی مقابله با تهدید قرار گیرند.



این محصولات علاوه بر تضمین امنیت ابر نحوه حفاظت از آن را به کاربران نشان می‌دهند. پنجره اصلی این برنامه حاوی اطلاعات دقیقی در مورد قسمت‌های فعال ابر و نحوه حفاظت این بخش‌ها از سیستم کاربران و داده‌های شخصیشان است.



کاربران Internet Security ۲۰۱۲ و Anti-Virus ۲۰۱۲ کسپرسکی می‌توانند تنها با یک کلیک اطلاعات لازم در مورد اعتبار هر یک از فایل‌های موجود در یک رایانه را بدست آورده و با آگاهی کافی در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن فایل تصمیم بگیرند.



برای این منظور تنها کافی است بر روی آیکون آن فایل راست کلیک کرده و گزینه موسوم به View file reputation in KSN را از منوی گشوده شده انتخاب نمایند. پس از این مرحله رتبه‌بندی فایل مورد نظر از نظر تهدید نمایش داده می‌شود.



این رتبه‌بندی با استفاده از سرویس ابری امنیت شبکه کسپرسکی که سال پیش راه‌اندازی شد و امروز جایگاه بسیار خوبی دارد انجام می‌شود.



کاربران همچنین می‌توانند علاوه بر این سرویس، کاربران می‌توانند به اطلاعات دیگری در مورد توزیع جغرافیایی آن فایل، سطح اطمینان به آن فایل از دیدگاه سایر کاربران، و اطلاعات مشابه دیگری که توسط سیستم‌های واکنش سریع و تشخیص ابر این شرکت ذخیره می‌شوند دست یابند.



این دو محصول جدید به محض مواجهه با لینک‌های خطرناک و همچنین لینک‌هایی هدایت‌کننده کاربران به وب سایت‌های ارسال‌کننده هرزنامه و مخرب که تنها برای کلاهبرداری ساخته شده‌اند هشدارهای لازم را به کاربر می‌دهند.



از دیگر امکانات این دو محصول می‌توان به قابلیت دریافت مستقیم جدید‌ترین اطلاعات موجود در مورد منابع اینترنتی بدافزار‌ها از فناوری ابری اشاره کرد. وب سایت‌های حاوی مطالب مرتبط با بزرگسالان، موضوعات خشونت‌آمیز و دیگر عناوین نامتعارف دیگر از جمله این منابع اینترنتی به شمار می‌روند.



بنابراین کاربران می‌توانند با خیالی آسوده و فارق از هرگونه نگرانی از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه‌شان و یا آلوده شدن سیستم خود در فضای مجازی گشت و گذار کنند.



فناوری‌های ابری حفاظت رایانه‌در برابر هرزنامه‌ها را هم افزایش داده‌اند. پایگاه‌های داده مستقر در ابر این قابلیت را دارند که به صورت بی‌درنگ الگوهای مربوط به هرزنامه‌نامه‌های ایمیلی جدید را شبیه‌سازی کنند و به موجب این قابلیت دو نرم‌افزار آنتی-ویروس و امنیت اینترنت این شرکت می‌توانند به سرعت خود را با تاکتیک‌های متغیر هرزنامه‌نویسان انطباق داده و به این ترتیب تدابیر امنیتی و حفاظتی مناسب را اتخاذ نمایند.



نکته مثبت دیگر در مورد این دو نرم‌افزار آن است که دیگر پیش از شروع به کار نیازی به اعمال تغییرات و یا تنظیمات در ماژول جدید ضدهرزنامه نمی‌باشد چراکه ماژول مذکور کاملاً سازگار با کاربر بوده و جدید‌ترین اطلاعات موجود در مورد ارسال هرزنامه‌های ایمیلی در ابر موجود است.



علاوه بر این‌ها متخصصین این شرکت باور دارند که نصب نرم‌افزارهای امنیتی بر روی کامپیوترهای کاربران و همچنین حفاظت از ابر روشی است ایده‌آل به منظور فراهم آوردن حفاظت چندلایه. در حال حاظر این رویکرد ترکیبی بهترین گزینه برای مقابله با طیف گسترده تهدیدات موجود در فضای مجازی است.



به همین دلیل است که هر دوی این محصولات مجهز به فناوری‌های پیشرفته ابری بوده و امکانات پیشرفته‌ای را در خود دارند.



آسودگی و سرعت

هر دو محصول جدید شرکت کسپرسکی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که کمترین اثر را بر سرعت و عملکرد سیستم دارند.



این دو محصول با هدف استفاده روزمره کاربران و انجام اموری مانند گشت و گذار در اینترنت، جستجو و مشاهده صفحات وب، برقراری تماس‌های VoIP، تماشای فیلم‌های HD و لذت بردن از بازی‌های رایانه‌ای آنلاین طراحی شده‌اند.



سیستم به روز رسان هوشمند این محصول به‌روزرسانی ارائه شده را تنها برای قسمت‌های فعال این دو محصول دانلود کرده و بلافاصه پس از دانلود آن‌ها را نصب و راه‌اندازی می‌کند. به عبارت دیگر اجزای پایگاه داده آنتی‌ویروس به صورت مداوم به روز رسانی می‌شوند و به این ترتیب نیازی به دانلود یکباره فایل‌های به روز رسانی نبوده و به این ترتیب ترافیک و حجم دانلود‌ها به حداقل می‌رسد.



حالت راه‌اندازی آپدیت (Update Launch Mode) مطابق با وضعیت کاری لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی طراحی شده است و در زمان از سر گیری فعالیت سیستم‌عامل و یا اجرای برنامه‌ای خاص توسط کاربر به هیچ وجه منجر به کُندی عملکرد سیستم نمی‌شود.



محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی نسبت به نسخه‌های قبلی از امکانات بهتری برخوردارند و به عنوان مثال دارای قابلیت ۳D (سه بعدی) و همچنین تصاویر گرافیکی متحرک نیز می‌باشند با این حال‌‌ همان دقت عملکرد خود را حفظ کرده‌اند و کار با آن‌ها نیز برای کاربر آسان خواهد بود.



فضای متحرک پنجره اصلی شامل برخی آیکون‌های بصری برای نشان دادن اعمال کلیدی از قبیل اسکن دیسک، به روز رسانی پایگاه داده، و نظایر آن است.



به موجب قابلیت‌های جدید افزوده شده به این دو محصول کاربران می‌توانند در ابزارهای دارای صفحه نمایش لمسی خود نیز از این دو بهره بگیرند.



همچنین نصب نرم‌افزار امنیتی یاد شده بسیار آسان‌تر شده وعلاوه بر این‌ها فعال‌سازی این دو محصول و خریداری لایسنس‌ نیز آسان و تنها از طریق یک پنجره ساده انجام می‌شود.



به گفته یوجین کسپرسکی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران لابراتوار کسپرسکی، دو محصول سال ۲۰۱۲ این شرکت با‌‌ همان کیفیت خوب قبلی که محصولات خانگی ما بدان شهرت دارند به بازار عرضه می‌شود و همچنین مجهز به فناوری‌های حفاظتی یکپارچه و بر‌تر جهانی هستندکه به منظور مقابله با پیشرفته‌ترین تهدیدات طراحی شده‌اند.



در عین حال این دو محصول نسبت به گذشته از سادگی بیشتری برخوردار بوده و کار با آن‌ها نیز برای کاربر ساده‌تر است. با این حال گام مؤثر دیگر در ساخت این دو محصول فراهم آوردن امکان حفاظت از کاربران اینترنت دربرابر تهدیدات خطرناک و ناشناخته است.



در پایان بروز رسانی بسیاری از ماژول‌های موجود در نرم‌افزار امنیت اینترنت ۲۰۱۲ از قبیل آنتی‌ویروس وب، ماژول آزمون شهودی و زیرسامانه تعیین سطح تهدید و همچنین بخش‌های مقابله با روت کیت ساده‌تر و همراهی آن‌ها با فناوری‌های ابری بهتر شده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:نسخه جدید آنتی ویروسه کسپرسکی,رونمایی از نسخه جدید آنتی ویروس کسپرسکی, توسط محمد محسن سلحشور
عرضهٔ یک دوربین سه‌بعدی ارزان قیمت

بیشتر مردم بر این باورند که وسایل سه بعدی، بسیار جدید و پیشرفته و درنتیجه گران هستند اما شرکت DXG این طرز تفکر را نقض کرده است.

این شرکت دوربین سه بعدی ساده‌ای با نام DXG-۰۱۸ برای کودکان ساخته که دارای ال سی دی ۱. ۴۴ اینچی، دو لنز و شیار SD است.

این دوربین هم‌چنین با نمایشگر عکس‌های سه‌بعدی کاغذی در رنگ‌های صورتی، نارنجی، سبز، زرد و... در دسترس خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دوربین جدیده سه بعدی,دوربین سه بعدی, توسط محمد محسن سلحشور

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:نوکیا E7, توسط محمد محسن سلحشور

تولید برند اختصاصی موبایل در ایران


عبدالرضا مریداوی رئیس هیئت مدیره ارتباط همراه گویا اروند که هم اکنون گوشی‌های «جی ال ایکس» را در کشور تولید می‌کند با اشاره به سفارش تولید گوشی‌های اختصاصی از سوی برخی شرکتهای داخلی به چینی‌ها اظهار داشت: این امکان در کشور به وجود آمده که شرکتهایی که سفارش گوشی دارند با هر گونه امکانات و با هر نامی از طریق شرکت ارتباط همراه گویا اروند این گوشی‌ها را با تولید داخلی داشته باشند که این امر سبب می‌شود سفارش دهنده هزینه‌ای بابت واردات این گوشی‌ها متحمل نشود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در کشور علاوه بر حمایت از تولید داخل، جلوگیری از خروج ارز و افزایش اشتغالزایی را شاهد خواهیم بود ادامه داد: این طرح در راستای رقابت با گوشی‌های بی‌کیفیت و بی‌نام و نشان چینی انجام خواهد شد.

مریداوی با تاکید براینکه ما می‌توانیم گوشی‌های موبایلی که در کشور چین تولید می‌شود را با قیمتهای پایین تری در ایران تولید کنیم، گفت: هم اکنون سفارش دهنده‌های عمده ما، گوشی‌های خود را برای تولید به چین سفارش می‌دهند و پس از تولید وارد ایران می‌کنند اما این امکان هم اکنون وجود دارد که این گوشی‌ها در ایران تولید شود و براین اساس ما خط تولید خود را راه اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امکان تولید گوشی‌های ارزان قیمت و نیز گوشی‌های هوشمند با تضمین گارانتی و با هرگونه امکاناتی از طریق این خط تولید فراهم شده است اضافه کرد: تولید در کارخانه جی ال ایکس انجام می‌شود اما فروش انحصاری این گوشی‌ها به سفارش دهنده به عنوان صاحب برند تعلق می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره ارتباط همراه گویا اروند ادامه داد: براین اساس حتی اپراتورهای موبایل نیز می‌توانند برای عرضه همزمان سیم کارت و گوشی از این طرح استفاده کنند و گوشی‌های مورد نظر خود را سفارش دهند.

به گزارش مهر، شرکت ارتباط همراه گویا اروند از جمله معدود شرکتهایی است که در پی برنامه‌های وزارت صنایع برای تولید گوشی موبایل در کشور موفق شد گوشی‌های وطنی جی ال ایکس را وارد بازار کند و مسئولان این شرکت معتقدند که می‌توانند تا پایان امسال ۲۰ درصد سهم بازار را از میان رقبایی چون نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و اچ تی سی از آن خود کنند.

کار‌شناسان معتقدند که تاکنون طرح تولید گوشی موبایل موفق نبوده و از زمانی که تعرفه‌های موبایل به دلیل حمایت از تولید داخل افزایش یافته است نیاز مشترکان که سالانه ۱۳ میلیون دستگاه گوشی تخمین زده می‌شود از سوی شرکتهای تولید داخل برآورده نشده است. همین امر سبب افزایش بازار گوشی‌های بی‌نام و نشان و بی‌کیفیت چینی در بازار ایران شده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
لپ‌تاپ خورشیدی محصول آینده سامسونگ

شرکت سامسونگ به‌زودی یک لپ‌تاپ عرضه می‌کند که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود و می‌توان از آن در مناطقی که برق وجود ندارد، استفاده کرد.




 سامسونگ این لپ‌تاپ را در دومین گردهمایی فن‌آوری منطقه‌ای آفریقا رونمایی کرد.




این لپ‌تاپ با استفاده از پنل‌های خورشیدی خود را شارژ می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا از آن در مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده کند.




سامسونگ نزدیک به دو سال است که فن‌آوری خورشیدی را دنبال می‌کند و تلاش دارد از این فن‌آوری در محصولات جدید خود استفاده کند.




سامسونگ امیدوار است این محصول با استقبال گسترده‌ای در آفریقا مواجه شود.




قرار است این لپ‌تاپ از ماه آتی میلادی به بازار عرضه شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:نوت بوک جدیده سامسونگ,لپتاپ جدید سامسونگ, توسط محمد محسن سلحشور
افزایش 400 درصدی ترافیک اینترنت


بررسی‌های شرکت سیسکو نشان می‌دهد تا سال ۲۰۱۵ ترافیک اینترنتی چهار برابر می‌شود.



در آن زمان بیش از ۳ میلیارد نفر از جمعیت کره زمین، کاربر اینترنت خواهند بود.



 در سال ۲۰۱۵ به طور متوسط به ازای هر شهروند ژاپنی ۴/۵ دستگاه دیجیتالی وجود خواهد داشت که این رقم برای مردم آمریکای شمالی و اروپای غربی به ترتیب ۸/۵ و ۴/۴ خواهد بود.



سیکسو همچنین پیش‌بینی کرده که تا چهار سال دیگر، ترافیک اینترنت به یک زتابایت خواهد رسید که این رقم برابر است با تمام داده‌های دیجتالی موجود در سال ۲۰۱۰.



هر زتابایت معادل ۱۰۲۴ اگزابایت و هر اگزابایت خود برابر با ۱۰۲۴ پتابایت است.



با این حال بررسی‌های سیسکو از دو برابر شدن ترافیک اینترنتی در خاورمیانه و آفریقا حکایت دارد.



نکته جالب توجه این پژوهش آن است که بر خلاف انتظار، سیسکو معتقد است تلفن‌های همراه و تبلت‌ها (رایانه‌های لوحی) در چهار سال آینده با رشد خیره‌کننده‌ای مواجه نخواهد بود و در مقابل، تلویزیون‌های تخت رشد ۱۰۶۳ درصدی را تجربه می‌کند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار جیمیل  برای گوشی های موبایل

توضیحات:نرم افزار جاوایی که در این پست هست در واقع یک صندق ایمیل از جیمیل برای شما فراهم میکند.یعنی شما میتوانید ایمیل های جیمیلتان را در گوشی موبایلتان بخوانید.البته در صورتی که گوشی موبایل شما از فرمت جاوا پشتیبانی کند

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:دانلود جیمیل برای گوشی,دانلود جیمیل جاوا, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 14 صفحه بعد