javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









دانلود بازی محبوب سوپر ماریو.

 

این بازی خیلی محبوب هست و  پیش همه شناخته شده است.من در این پست این بازی رو برای دانلود گذاشتم.


حجم:18mb


   

  لینک دانلود   

javahermarket


ادامه مطلب


دانلود کتاب "آموزش زبان php".


حجم:2mb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:دانلود کتاب آموزش php,آموزش php, توسط محمد محسن سلحشور

 

اینترنت زمین و فضا را آلوده می‌کند


جستجو در گوگل باعث از بین رفتن نسل خرس‌های قطبی می‌شود!

هرچند در بدو امر شاید این گونه به نظر برسد که بین این دو یعنی استفاده از گوگل و نابود شدن خرس‌های قطبی، هیچ رابطه‌ای برقرار نیست ولی تحقیقات کارشناسان این موضوع را عملاً ثابت کرده است.
هر جستجویی که با استفاده از گوگل انجام شود ۱۰ گرم کربن در فضا آزاد می‌نماید.

اگر این موضوع را در کنار ۶۰ میلیون مطلبی که روزانه در فیس‌بوک نوشته می‌شود، و نیز ۵۰ میلیون توییت روزانه و ۲۵۰ میلیارد ایمیلی که هر روز رد و بدل می‌گردد قرار دهیم، تا حدودی می‌توان به عمق فاجعه پی برد.

رایانه‌ها، سرورها و مراکز داده همگی با مصرف منابع انرژی، موجب افزایش دی‌اکسید کربن در اتمسفر زمین می‌شوند.

همچنین لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی نیز در اثر استفاده از اینترنت، به یکی از عوامل اصلی تولید این گاز مخرب تبدیل شده‌اند.

دی‌اکسید کربن گازی است که با اثر گلخانه‌ای طبیعی خود، از بروز سرما در زمین جلوگیری می‌کند.

در واقع استفاده از اینترنت، انتشار گازهای مخرب در اتمسفر و به دنبال آن گرم شدن زمین را به دنبال دارد.

این امر هم به نوبه خود می‌تواند انقراض نسل خرس‌های قطبی را رقم بزند.

به عنوان مثال مرکز داده ۶/۴ هکتاری شرکت اپل که قرار است بهار آینده در کارولینای شمالی افتتاح شود، به طور تقریبی ۱۰۰ مگاوات نیروی برق استفاده می‌کند که این رقم معادل انرژی لازم برای استفاده در ۱۰۰ هزار خانه می‌باشد.

کارشناسان با ابراز نگرانی از اثرات مخرب استفاده از اینترنت بر اتمسفر و محیط طبیعی زمین، به دنبال راهکارهایی برای کاهش این آثار زیانبار زیست محیطی هستند.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

 

نواختن گیتار با لوگوی جدید گوگل!



  گوگل روز پنجشنبه ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به مناسب نود و ششمین سالگرد تولد لس پال، مخترع و موسیقی‌دان آمریکایی، لوگوی خود را به شکل یک گیتار الکتریکی تغییر داده است.

نکته جالب توجه این است که این تغییر لوگو فقط به صورت یک تصویر ترکیبی با خطوط نامنظم نیست بلکه کاربران می‌توانند با این گیتار مجازی، آهنگ دلخواه خود را بنوازند.

در واقع این لوگو یک گیتار واقعی است که می‌توان با لمس سیم‌های آن به وسیله نشانه‌گر ماوس، آهنگ نواخت.

گفتنی است لس پال به دلیل نوآوری‌هایش در صنعت ضبط موسیقی شناخته شده است.

وی تکنیک‌های متعددی را در آهنگ‌سازی با گیتار باب کرده که تا به امروز الهام‌بخش بسیاری از نوازندگان گیتار الکتریک بوده است.

آقای پال در ۹ ژوئن سال ۱۹۱۵ در ویسکانسین آمریکا به دنیا آمد و در ۱۳ آگوست سال ۲۰۰۹ در سن ۹۵ سالگی دیده از جهان فرو بست.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:لوگوی جدیده گوگل,نواختن گیتار با لوگوی جدید گوگل, توسط محمد محسن سلحشور
عکس‌برداری و به اشتراک‌گذاری با تلفن همراه هوشمند


مرکز تحقیقاتی Cint با پشتیبانی نوکیا، مطالعاتی در مورد عادات مردم برای عکس‌برداری و اشتراک گذاشتن عکس در ۸ کشور انجام داده و نتایج جالبی به دست آورده است. 

امروزه بسیاری از مردم به جای دوربین دیجیتال استاندارد، از تلفن هوشمند برای عکس‌برداری استفاده می‌کنند. هدف از انجام تحقیقات، پیدا کردن عوامل انتخاب تلفن هوشمند برای عکس‌برداری از دنیای پیرامون است.

مرکز تحقیقاتی Cint این تحقیقات را در ۸ کشور چین، فیلیپین، امریکا، سوئد، سنگاپور، هند، ایتالیا و سوئیس انجام داده است. بیش از ۸ هزار نفر در این تحقیقات شرکت کردند که ۴۹ درصد آنها مرد و ۵۱ درصد زن هستند.

آمار جهانی نشان می‌دهد که بیشر سوژه‌های عکاسی، بچه‌ها و دوستان هستند که هریک ۴۴ درصد از کل سوژه‌ها را شامل می‌شوند و ۴۱ درصد دیگر از سوژه‌ها طبیعت است. اما چرا مردم به جای دوربین از تلفن همراهشان استفاده می‌کنند؟ ۷۰ درصد مردم این طور پاسخ داده‌اند که با تلفن همراه در حال حرکت، سوژه‌ها را سریع‌تر شکار می‌کنند.

کاملا واضح است که مردم علاوه بر عکس‌برداری برای خوشایند خود، دوست دارند آنها را با دیگران به اشتراک گذارند. ۳۳ درصد از مردم نه تنها می‌خواهند سوژه‌های جالبی که شکار کرده‌‌اند به دیگران نشان دهند، بلکه دوست دارند برای خلاقیتشان در عکاسی مورد تحسین دیگران قرار گیرند. هر چه نظرات بیشتر باشد، آنها بیشتر خوشحال می‌شوند.

نکته جالب دیگر این است که عادات تصویربرداری و به اشتراک‌گذاری عکس از کشوری به کشور دیگر فرق می‌کند. در حالی که بیشتر کاربران آسیایی در عکس‌برداری و به اشتراک گذاشتن آن بسیار فعال هستند، در مورد کاربران اروپایی داستان فرق می‌کند. به عنوان نمونه سوییسی‌ها و سوئدی‌ها در مورد اشتراک‌گذاری آنلاین تصاویر خیلی فعال نیستند.

صرف نظر از کشور، نتایج نشان می‌دهد گرو‌ه‌های جوان‌تر مردم در مورد به اشتراک‌گذاری عکس فعالتر هستند. مثلا ۳۰ درصد از سوییسی‌هایی که بین ۱۵ تا ۲۵ سال سن دارند، تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی آپلود می‌کنند.


ما نمودارهایی از سه کشور برتر در زمینه عکس‌برداری و به اشتراک‌گذاری عکس در اختیار شما قرار داده‌ایم. به نظر می‌رسد چینی‌ها با ۸۵ درصد، بزرگترین ملت از نظر تعداد کاربرانی باشد که تصاویرشان را با دوربین تلفن همراهشان ثبت می‌کنند. اما همین کاربران از نظر به اشتراک گذاشتن آنلاین، در رتبه سوم قرار دارند. کابران فیلیپینی با ۶۸ درصد، بالاترین رتبه را در اشتراک‌گذاری آنلاین دارند.

اروپایی‌ها بیشتر دوست دارند تصاویرشان را در کامپیوتر ذخیره کنند تا اینکه آنها را شبکه‌های اجتماعی آپلود کرده و در معرض نمایش عموم قرار دهند.


در هر حال نتایج کلی مثبت هستند. کسانی که برای عکس‌برداری تلفن همراه هوشمند را انتخاب می‌کنند آن را وسیله‌ای برای شکار صحنه‌ها در لحظه می‌دانند. در حالی که این کار با دوربین عکاسی جداگانه ممکن نیست مگر اینکه مدام دوربینی را با خود حمل کنند که احتمالا بیشتر اوقات نیازی به آن ندارند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
بویایی‌ام را بگیر اما لپ‌تاپم را نَه!

شرکت McCann بر روی گروهی هفت هزار نفری از جوانان ۱۶ تا ۳۰ ساله در چندین کشور مختلف جهان تحقیقاتی انجام داده تا عواملی که می‌تواند در این افراد انگیزه انجام فعالیت‌های مختلف ایجاد کند را شناسایی و تعیین کند.

 

یکی از جالب توجه‌ترین نتایج تحقیق انجام شده این است که بیش از ۵۳ درصد از افراد ۱۶ تا ۲۲ ساله ترجیح می‌دهند حس بویایی خود را از دست بدهند اما تلفن‌های همراه یا لپ تاپ‌هایشان را برای همیشه حفظ کنند.

 

محققان با ارائه لیستی از اشیا و عوامل مختلف از قبیل لوازم آرایشی، خودرو، پاسپورت، تلفن همراه، لپ تاپ و حس بویایی از داوطلبان سوال کردند در صورتی که تنها امکان حفظ دو گزینه از این لیست را داشته باشند، آن دو گزینه چه خواهد بود؟

 

بر اساس گزارش تایم، پاسخ‌ها نشان می‌دهند در حدود ۵۳ درصد از افراد ۱۶ تا ۲۲ ساله و ۴۸ درصد از افراد ۲۳ تا ۳۰ ساله حاضرند قدرت بویایی خود را از دست بدهند در صورتی که بتوانند یکی از گزینه‌های مرتبط با تکنولوژی، به ویژه تلفن همراه و لپ تاپ را حفظ کنند.

 

آماری که نشان‌دهنده شدت گرفتن درجه ارزش ابزارهای الکترونیکی ارتباطاتی در برابر توانایی‌های طبیعی انسانی است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
تبلتی با دو بوت

 این دستگاه که ViewPad ۱۰Pro نام دارد دارای ویندوز ۷ حرفه‌ای و اندروید ۲٫ ۲ است و کاربران قادر خواهند بود تا بین دو سیستم عامل با فشردن تنها یک دکمه در صفحه نمایش سوئیچ کنند.

این تبلت از فناوری BlueStacks برای اجرای همزمان اندروید و ویندوز ۷ بهره می‌برد با این تفاوت که سیستم عامل ویندوز ۷ به عنوان سیستم عامل اصلی این تبلت در نظر گرفته شده است.

ViewPad ۱۰Pro یکی از ۳۵ تبلتی است که شرکت اینتل قول عرضه آنرا با پردازنده‌های جدید Oak Trail با قدرت ۱٫ ۵ گیگاهرتز داده بود است.

چیپ جدید اینتل نخستین چیپ این شرکت است که در سطح رقابت با پردازنده‌های ARM که سلطان بلامنازع تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها است می‌باشد.


تبلت ViewPad ۱۰Pro دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باطری با ظرفیت ۳۵۰۰ mAh است که با دو دوربین در پشت و جلوی خود عرضه خواهد شد.

این تبلت که از لحاظ وزن سنگین‌تر از iPad ۲ است قرار است با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در ماه آینده میلادی در کشور تایوان عرضه شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:تبلتی با 2 بوت,تبلتی که دو سیستم عامل دارد, توسط محمد محسن سلحشور
عرضه جهانی نوکیا E۶ و X۷




نوکیا X۷ در اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، چین، هند، در دسترس خواهد بود.

 

در حالی که E۶ به بازارهای اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا صادر می‌شود.

 

اگر شما از ظاهر و طراحی گوشی‌هایی مانند نوکیا E۷۱ و E۷۲ خوشتان آمده باشد، حتما از کار با صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید QWERTY در نوکیا E۶ لذت خواهید برد.

 

با هم نگاهی به امکانات کلی دو گوشی نوکیا X۷ و E۶ و سیستم‌عامل سیمبین Anna می‌اندازیم:



سیمبین Anna

• تجربه بهتر و سریع‌تر وب با مرورگرهای کاملا جدید

 

• یک صفحه‌کلید QWERTY مجازی عالی با صفحه‌های جداگانه برای تایپ متن

 

• نقشه‌های جدید Ovi با مسیرهای حمل و نقل عمومی و امکانات پیشرفته دیگر



نوکیا E۶

• با صفحه‌کلید QWERTY و عملکرد لمسی خوب در نوکیا E۶، نسبت به گوشی‌هایی که فقط لمسی‌اند یا فقط با صفحه‌کلید کار می‌کنند، می‌توانید سریع‌تر کارهایتان را انجام دهید.

 

• دسترسی مستقیم به راهکارهای تجاری مایکروسافت (Mail for Exchange, Microsoft Communicator Mobile and Microsoft SharePoint)

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل و فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی



نوکیا X۷

• صفحه‌نمایش بزرگ ۴ اینچ با بازی‌های ازپیش نصب شده برای مشتاقان سرگرمی

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل، فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی

 

• طراحی زیبا و متفاوت، شیشه مقاوم و بدنه استیل ضدزنگ منحصر به فرد

 

طرفداران نوکیا N۸، E۷، C۷ و C۶ نگران نباشند؛ چون تا چند ماه آینده نسخه به‌روز سیمبین Anna در دسترشان خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گوشی نوکیا E6,نوکیا E6,گوشی جدیده نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور

 

 يك برنامه جديد با نام Chaufr که قابل نصب شدن برروي مرورگر گوگل کروم است، به راحتي به كاربر اجازه مي‌دهد با صحبت کردن و گفتن نام سايت‌ها در اينترنت گردش و يا در موتورهاي جست‌وجو و ويکي‌پديا جستجو كند.

پس از نصب اين برنامه مي‌توانيد برروي آيکون آن کليک كرده و با گفتن نام وب‌سايت‌هاي مختلف به آن‌ها دسترسي داشته باشيد يا با گفتن عبارت wikipedia earth دنبال کلمه يا موضوع earth در ويکي‌پديا بگرديد و يا با گفتن عبارت weather in Tehran به اطلاعات مربوط به آب و هواي تهران دست پيدا كنيد

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:نرم فزاری که با آن میتوانید با اینتر نت حرف بزنید,, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود کتاب آموزشی "ویروس ها چیستند".


حجم:1.2mb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:دانلود کتاب اطلاعات در مورد ویروس ها,کتاب ویروس ها چیستند, توسط محمد محسن سلحشور

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 صفحه بعد