javahermarket

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا

همه چیز اینجا دانلود،بازی،اخبار،کتاب،نرم افزار بازی کتاب جاوا
 
هر چی بخوای پیدا میشه_دانلود انواع بازی نرم افزار تم_خبر های جالب عـکس کلیپ گوشی نرم افزار گوشی و....
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






این صفحه را به اشتراک بگذارید

خوش اومدی نظر یادت نره









دیگ ترموالکتریکی «هاتسودن ناب»، حرارت آب جوشان را به برق تبدیل می‌کند که از طریق پورت USB دستگاه‌های دیجیتالی مانند تلفن هوشمند، دستگاه‌های پخش موسیقی دیجیتالی و سیستم‌های ناوبری، این دستگاه‌ها را شارژ می‌کند.

شرکت ژاپنی «تی‌ای اس انرژی» که در شهر اوساکا مستقر است، فروش این دستگاه را به مبلغ ۲۴ هزار و ۱۵۰ ین (۲۹۹ دلار) از ماه جاری آغاز کرده و قصد دارد دستگاهش را در کشورهای در حال توسعه‌ای که در آن‌ها کمبود برق وجود دارد، نیز عرضه کند.

مدیر اجرایی این شرکت عنوان کرده این ابداع از فاجعه زلزله و سونامی ۱۱ ماه مارس ژاپن الهام گرفته که طی آن ۲۳ هزار نفر کشته و مفقود شدند و با ویران شدن منطقه شمال شرقی، صد‌ها هزار نفر بی‌خانمان شدند.

این دیگ دارای نوارهایی از مواد ترمو الکتریک سرامیک است که از طریق حرارت ظرف، برق تولید می‌کنند و طبق اعلام شرکت سازنده، شارژ یک آیفون از طریق این دستگاه، سه تا پنج ساعت طول می‌کشد و می‌تواند هم‌زمان غذا را نیز آماده کند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
لوگوی گوگل به مناسبت روز پدر
لوگوی گوگل به مناسبت روز پدر


گوگل در برخی مناسبت‌های مهم یا برای گرامیداشت نخبگان علم و هنر، از لوگوهای مناسبتی خود که دودل (doodle) نام دارد استفاده می‌کند.



گوگل این بار به مناسبت روز جهانی پدر، یک لوگوی ساده و چشم‌نواز را در صفحه اول خود قرار داده است.



 لوگوی مناسبتی گوگل برای روز پدر به طور ساده و بی‌تکلف طراحی شده و در آن به جای حرف ال انگلیسی، یک کراوات جا خوش کرده است.



این در حالی است که لوگوی قبلی گوگل که به یاد تولد یکی از چهره‌های برتر موسیقی جهان، به شکل گیتار الکتریکی طراحی شده بود، خاصیت تعاملی داشت و کاربران می‌توانستند با لمس سیم‌های آن به وسیله نشانه‌گر ماوس، آهنگ بنوازند.



یادآور می‌شود کشورهای مختلف جهان برای بزرگداشت ارزش پدر در خانواده‌ها، روز پدر را جشن می‌گیرند.



در بیشتر کشورها سومین یکشنبه ماه ژوئن، روز پدر است.



در سال جاری روز پدر ۱۹ ژوئن (برابر با ۲۹ خرداد ۱۳۹۰) می‌باشد.



در ایران روز ۱۳ رجب مصادف با سالروز تولد امام علی علیه السلام روز پدر نامیده می‌شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
نوکیا کانکشن ۲۰۱۱ در راه است




 Nokia Connection یک همایش سالانه است که امسال به همراه CommunicAsia ۲۰۱۱ ، ۲۱ ژوئن در هتل Marina Bay Sands سنگاپور برگزار می‌شود.



این همایش بستر هیجان‌انگیزی برای نوکیا خواهد بود تا بدین وسیله از آخرین دستاوردها در مورد محصولات و خدمات به مشتریان، اپراتورها، رسانه‌ها و تحلیلگران منطقه پرده‌برداری کند.



Nokia Connection همایشی اختصاصی است و تنها مدعوین در آن حضور خواهند داشت.



نوکیا در CommunicAsia جدیدترین موبایل‌ها و خدماتش را نمایش داده و بر اکوسیستم آینده برنامه‌نویسان تاکید بیشتری خواهد داشت.



در این کنفرانس مدیر ارشد اجرایی نوکیا، استفان الوپ از استراتژی‌های جدید نوکیا و اهمیت بازار آسیای جنوب شرق و اقیانوسیه در این استراتژی‌ها صحبت خواهد کرد.



مِری مَک‌داوِل، معاون اجرایی تلفن‌های همراه نیز استراتژی‌های نوکیا در مورد گوشی‌های موبایل را مرور می‌کند و از چند گوشی موبایل جدید و خدمات مربوطه آنها پرده‌برداری می‌کند.



معاون ارشد برنامه‌نویسی و بازار، مارکو اِرژِنتی نیز در مورد اهمیت اکوسیستم جدید نوکیا و تصمیمات جهانی برای برنامه‌نویسان و برنامه‌ها سخن به میان خواهد آورد.



مارکو آتیساری، معاون ارشد طراحی موبایل‌های نوکیا از استراتژی‌های جدید نوکیا در طراحی تلفن‌های همراه و اصول طراحی مبتکرانه گوشی‌های جدید هوشمند نوکیا پرده‌برداری خواهد کرد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود مرورگر جاوا اپرا مینی

توضیحات:یک مرورگر کامل و قدرتمند برای گوشی های موبایل.




لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:دانلود اپرا مینی جاوا,دانلود مرورگر اپرا مینی برای موبایل, دانلود مرورگر موبایل جاوا, توسط محمد محسن سلحشور
رونمایی از نسخه‌های ۲۰۱۲ محصولات کسپرسکی




 امروزه اینترنت به جزء لاینفک زندگی کاربران رایانه مبدل شده است و البته باید اذعان داشت که این فضای مجازی خالی از تهدید و خطر هم نیست.



در عصر کنونی اینترنت یکی از ابزارهای لازم و ضروری در سفرهای کاری و حتی تفریحی افراد است و همزمان جولانگاهی برای تهدیدات متعدد که در انتظار کاربران از همه‌جا بی‌خبر می‌باشد.



در این فضای مجازی سرقت داده و اطلاعات محرمانه، نامه‌های تهدید آمیز و هرزنامه‌های پرتعداد تنها بخشی از تهدیداتی است که پیش روی کاربران قرار دارد. بنابراین لازم است که کاربران در هر بار اتصال به اینترنت تدابیر حفاظتی کافی و همه‌جانبه‌ای را اتخاذ نمایند، دلیل چنین توصیه‌ای آن است که تهدیدات رایانه‌ای مکان مشحصی ندارند و در هر موقعیتی می‌توانند کاربران را به دام بیندازند: از سرویس‌های آنلاین و ایمیل گرفته تا حافظه‌های قابل حمل و شبکه‌های اجتماعی در فرودگاه، هتل و...



محصولات ویژه کاربران خانگی کسپرسکی به موجب سطح بالای امنیت و حفاظتی که ایجاد می‌کنند کاملاً از سایر محصولات موجود در بازار متمایز شده‌اند.



کاربران می‌توانند با استفاده از محصولات Kaspersky و فارق از نوع فایل‌هایی که با آن کار می‌-کنند، دفعات اتصال به اینترنت و حتی محل اتصال به اینترنت اعم از خانه و مراکز عمومی از امنیت رایانه خود و داده‌های ذخیره شده بر روی آن، کاملاً مطمئن باشند.



نرم‌افزار Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ این شرکت و همچنین Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ کارامد‌ترین فناوری‌های حفاظتی را در خود جای داده‌اند: یک سندباکس (Sandbox) ویژه باز کردن برنامه‌های مشکوک، ماژول نظارت بر فعالیت برنامه، Script emulator، پایگاه داده‌‌ای مبتنی بر فناوری ابری، صفحه کلید مجازی و بسیاری امکانات دیگر.



این شرکت تلاش دارد که به صورت پیوسته کیفیت فناوری‌های مورد استفاده کاربران خود را افزایش دهد تا به خوبی از پس تهدیدات رایانه‌ای بسیار پیشرفته و جدید که روز به روز بر تعدادشان افزوده می‌شود بر آید و به همین دلیل است که نسخه ۲۰۱۲ آنتی‌ویروس و نرم‌افزار امنیت اینترنت این شرکت مجهز به جدید‌ترین و پیشرفته‌ترین امکانات امنیتی است.




حفاظت تمام و کمال در برابر تهدیدات ناشناخته

این روز‌ها، بدافزارهای جدید با سرعتی اعجاب‌انگیز تولید می‌شوند؛ در حدود ۷۰ هزار برنامه مخرب جدید در هر روز رقم بسیار بالایی است.



این تهدیدات فاقد هرگونه اثر و یا ردی هستند و این بدان معناست که برای تشخیص آن‌ها به روش‌های ابتکاری و جدیدی نیاز است.



اما جای هیچگونه نگرانی نیست، چراکه دو نسخه نرم‌افزاری یاد شده کسپرسکی از طریق تحلیل رفتاری برنامه‌های مشکوک و بدون نیاز به تشخیص امضای آن، این تهدیدات را خنثی می‌کنند. محصولات سال ۲۰۱۲ این شرکت قادرند فعالیت برنامه‌ را در گذشته و یا حال دنبال کنند.



بخش مربوط به نظارت بر فعالیت برنامه‌ها، داده‌های مورد نیاز خود را از بخش‌های دیگری چون ماژول کنترلی فعال و حفاظتی، ایمیل، اینترنت، اجزای آنتی‌ویروس IM، فایروال و غیره دریافت می‌کند.



وظیفه ماژول نظارتی تشخیص سلسله اتفاقات اثرگذار بر امنیت سیستم و قسمت‌های مختلف آن و همچنین دریافت یک تصویر کلی از عملیات صورت گرفته توسط برنامه امنیتی و حتی گروه‌های عملیاتی آسیب دیده توسط بدافزار است.




چنانچه مجموعه‌ای از حوادث مرتبط به هم در رایانه شما اتفاق بیافتد، تنها کاری که ماژول نظارتی باید انجام دهد آن است که از طریق تشخیص یکی از آن‌ها، بقیه این تغییرات و اتفاقات رخ داده را پیدا کند. نکته مهم در مورد نرم‌افزار Kaspersky Internet Security ۲۰۱۱ و Kaspersky Anti-Virus ۲۰۱۲ آن است که امروزه با استفاده از این دو برنامه امکان لغو و یا بازگرداندن تمامی عملیات انجام شده توسط یک برنامه نیز می‌سر است.



علاوه بر این لیست اقدامات قابل لغو مواردی نظیر ایجاد، تغییر نام، و اصلاح فایل‌ها و همچنین تغییر در ثبت سیستم و یا افزودن موارد جدید به آن را هم در بر می‌گیرد.




به لطف قالب‌های رفتاری (Behavioral template) تشخیص فعالیت‌های خرابکارانه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.



شرکت کسپرسکی در اقدامی جالب داده‌های خود در ارتباط با برنامه‌های مخرب را در این قالب‌های رفتاری گنجانده و به این ترتیب می‌توان به سرعت و تنها با استفاده از یک پایگاه داده متمرکز مربوط به این قالب‌ها موقعیت دقیق کدهای مخرب و ناشناخته با الگوهای رفتاری پیچیده را مشخص نمود.




حفاظت بهتر از طریق فناوری ابری

در محصولات خانگی نسخه ۲۰۱۲ کسپرسکی، از فناوری‌های مبتنی بر ابر که مهم‌ترین پیشرفت در محصولات آنتی‌ویروس به شمار می‌روند بهره گرفته شده است و این فناوری‌های نسبت به نسخه‌های پیشین پیشرفت شگرفی داشته‌اند.



کاربران محصولات کسپرسکی می‌توانند به موجب تبادل مستمر اطلاعات میان محصولات نصب شده بر روی سیستم خود و پایگاه متمرکز داده‌ موجود در ابر در جریان جدید‌ترین اطلاعات حفاظتی و امنیتی مقابله با تهدید قرار گیرند.



این محصولات علاوه بر تضمین امنیت ابر نحوه حفاظت از آن را به کاربران نشان می‌دهند. پنجره اصلی این برنامه حاوی اطلاعات دقیقی در مورد قسمت‌های فعال ابر و نحوه حفاظت این بخش‌ها از سیستم کاربران و داده‌های شخصیشان است.



کاربران Internet Security ۲۰۱۲ و Anti-Virus ۲۰۱۲ کسپرسکی می‌توانند تنها با یک کلیک اطلاعات لازم در مورد اعتبار هر یک از فایل‌های موجود در یک رایانه را بدست آورده و با آگاهی کافی در مورد استفاده یا عدم استفاده از آن فایل تصمیم بگیرند.



برای این منظور تنها کافی است بر روی آیکون آن فایل راست کلیک کرده و گزینه موسوم به View file reputation in KSN را از منوی گشوده شده انتخاب نمایند. پس از این مرحله رتبه‌بندی فایل مورد نظر از نظر تهدید نمایش داده می‌شود.



این رتبه‌بندی با استفاده از سرویس ابری امنیت شبکه کسپرسکی که سال پیش راه‌اندازی شد و امروز جایگاه بسیار خوبی دارد انجام می‌شود.



کاربران همچنین می‌توانند علاوه بر این سرویس، کاربران می‌توانند به اطلاعات دیگری در مورد توزیع جغرافیایی آن فایل، سطح اطمینان به آن فایل از دیدگاه سایر کاربران، و اطلاعات مشابه دیگری که توسط سیستم‌های واکنش سریع و تشخیص ابر این شرکت ذخیره می‌شوند دست یابند.



این دو محصول جدید به محض مواجهه با لینک‌های خطرناک و همچنین لینک‌هایی هدایت‌کننده کاربران به وب سایت‌های ارسال‌کننده هرزنامه و مخرب که تنها برای کلاهبرداری ساخته شده‌اند هشدارهای لازم را به کاربر می‌دهند.



از دیگر امکانات این دو محصول می‌توان به قابلیت دریافت مستقیم جدید‌ترین اطلاعات موجود در مورد منابع اینترنتی بدافزار‌ها از فناوری ابری اشاره کرد. وب سایت‌های حاوی مطالب مرتبط با بزرگسالان، موضوعات خشونت‌آمیز و دیگر عناوین نامتعارف دیگر از جمله این منابع اینترنتی به شمار می‌روند.



بنابراین کاربران می‌توانند با خیالی آسوده و فارق از هرگونه نگرانی از بابت به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه‌شان و یا آلوده شدن سیستم خود در فضای مجازی گشت و گذار کنند.



فناوری‌های ابری حفاظت رایانه‌در برابر هرزنامه‌ها را هم افزایش داده‌اند. پایگاه‌های داده مستقر در ابر این قابلیت را دارند که به صورت بی‌درنگ الگوهای مربوط به هرزنامه‌نامه‌های ایمیلی جدید را شبیه‌سازی کنند و به موجب این قابلیت دو نرم‌افزار آنتی-ویروس و امنیت اینترنت این شرکت می‌توانند به سرعت خود را با تاکتیک‌های متغیر هرزنامه‌نویسان انطباق داده و به این ترتیب تدابیر امنیتی و حفاظتی مناسب را اتخاذ نمایند.



نکته مثبت دیگر در مورد این دو نرم‌افزار آن است که دیگر پیش از شروع به کار نیازی به اعمال تغییرات و یا تنظیمات در ماژول جدید ضدهرزنامه نمی‌باشد چراکه ماژول مذکور کاملاً سازگار با کاربر بوده و جدید‌ترین اطلاعات موجود در مورد ارسال هرزنامه‌های ایمیلی در ابر موجود است.



علاوه بر این‌ها متخصصین این شرکت باور دارند که نصب نرم‌افزارهای امنیتی بر روی کامپیوترهای کاربران و همچنین حفاظت از ابر روشی است ایده‌آل به منظور فراهم آوردن حفاظت چندلایه. در حال حاظر این رویکرد ترکیبی بهترین گزینه برای مقابله با طیف گسترده تهدیدات موجود در فضای مجازی است.



به همین دلیل است که هر دوی این محصولات مجهز به فناوری‌های پیشرفته ابری بوده و امکانات پیشرفته‌ای را در خود دارند.



آسودگی و سرعت

هر دو محصول جدید شرکت کسپرسکی عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارند و طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که کمترین اثر را بر سرعت و عملکرد سیستم دارند.



این دو محصول با هدف استفاده روزمره کاربران و انجام اموری مانند گشت و گذار در اینترنت، جستجو و مشاهده صفحات وب، برقراری تماس‌های VoIP، تماشای فیلم‌های HD و لذت بردن از بازی‌های رایانه‌ای آنلاین طراحی شده‌اند.



سیستم به روز رسان هوشمند این محصول به‌روزرسانی ارائه شده را تنها برای قسمت‌های فعال این دو محصول دانلود کرده و بلافاصه پس از دانلود آن‌ها را نصب و راه‌اندازی می‌کند. به عبارت دیگر اجزای پایگاه داده آنتی‌ویروس به صورت مداوم به روز رسانی می‌شوند و به این ترتیب نیازی به دانلود یکباره فایل‌های به روز رسانی نبوده و به این ترتیب ترافیک و حجم دانلود‌ها به حداقل می‌رسد.



حالت راه‌اندازی آپدیت (Update Launch Mode) مطابق با وضعیت کاری لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی طراحی شده است و در زمان از سر گیری فعالیت سیستم‌عامل و یا اجرای برنامه‌ای خاص توسط کاربر به هیچ وجه منجر به کُندی عملکرد سیستم نمی‌شود.



محصولات ۲۰۱۲ کسپرسکی نسبت به نسخه‌های قبلی از امکانات بهتری برخوردارند و به عنوان مثال دارای قابلیت ۳D (سه بعدی) و همچنین تصاویر گرافیکی متحرک نیز می‌باشند با این حال‌‌ همان دقت عملکرد خود را حفظ کرده‌اند و کار با آن‌ها نیز برای کاربر آسان خواهد بود.



فضای متحرک پنجره اصلی شامل برخی آیکون‌های بصری برای نشان دادن اعمال کلیدی از قبیل اسکن دیسک، به روز رسانی پایگاه داده، و نظایر آن است.



به موجب قابلیت‌های جدید افزوده شده به این دو محصول کاربران می‌توانند در ابزارهای دارای صفحه نمایش لمسی خود نیز از این دو بهره بگیرند.



همچنین نصب نرم‌افزار امنیتی یاد شده بسیار آسان‌تر شده وعلاوه بر این‌ها فعال‌سازی این دو محصول و خریداری لایسنس‌ نیز آسان و تنها از طریق یک پنجره ساده انجام می‌شود.



به گفته یوجین کسپرسکی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران لابراتوار کسپرسکی، دو محصول سال ۲۰۱۲ این شرکت با‌‌ همان کیفیت خوب قبلی که محصولات خانگی ما بدان شهرت دارند به بازار عرضه می‌شود و همچنین مجهز به فناوری‌های حفاظتی یکپارچه و بر‌تر جهانی هستندکه به منظور مقابله با پیشرفته‌ترین تهدیدات طراحی شده‌اند.



در عین حال این دو محصول نسبت به گذشته از سادگی بیشتری برخوردار بوده و کار با آن‌ها نیز برای کاربر ساده‌تر است. با این حال گام مؤثر دیگر در ساخت این دو محصول فراهم آوردن امکان حفاظت از کاربران اینترنت دربرابر تهدیدات خطرناک و ناشناخته است.



در پایان بروز رسانی بسیاری از ماژول‌های موجود در نرم‌افزار امنیت اینترنت ۲۰۱۲ از قبیل آنتی‌ویروس وب، ماژول آزمون شهودی و زیرسامانه تعیین سطح تهدید و همچنین بخش‌های مقابله با روت کیت ساده‌تر و همراهی آن‌ها با فناوری‌های ابری بهتر شده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:نسخه جدید آنتی ویروسه کسپرسکی,رونمایی از نسخه جدید آنتی ویروس کسپرسکی, توسط محمد محسن سلحشور
عرضهٔ یک دوربین سه‌بعدی ارزان قیمت

بیشتر مردم بر این باورند که وسایل سه بعدی، بسیار جدید و پیشرفته و درنتیجه گران هستند اما شرکت DXG این طرز تفکر را نقض کرده است.

این شرکت دوربین سه بعدی ساده‌ای با نام DXG-۰۱۸ برای کودکان ساخته که دارای ال سی دی ۱. ۴۴ اینچی، دو لنز و شیار SD است.

این دوربین هم‌چنین با نمایشگر عکس‌های سه‌بعدی کاغذی در رنگ‌های صورتی، نارنجی، سبز، زرد و... در دسترس خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:دوربین جدیده سه بعدی,دوربین سه بعدی, توسط محمد محسن سلحشور

 

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:نوکیا E7, توسط محمد محسن سلحشور

تولید برند اختصاصی موبایل در ایران


عبدالرضا مریداوی رئیس هیئت مدیره ارتباط همراه گویا اروند که هم اکنون گوشی‌های «جی ال ایکس» را در کشور تولید می‌کند با اشاره به سفارش تولید گوشی‌های اختصاصی از سوی برخی شرکتهای داخلی به چینی‌ها اظهار داشت: این امکان در کشور به وجود آمده که شرکتهایی که سفارش گوشی دارند با هر گونه امکانات و با هر نامی از طریق شرکت ارتباط همراه گویا اروند این گوشی‌ها را با تولید داخلی داشته باشند که این امر سبب می‌شود سفارش دهنده هزینه‌ای بابت واردات این گوشی‌ها متحمل نشود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در کشور علاوه بر حمایت از تولید داخل، جلوگیری از خروج ارز و افزایش اشتغالزایی را شاهد خواهیم بود ادامه داد: این طرح در راستای رقابت با گوشی‌های بی‌کیفیت و بی‌نام و نشان چینی انجام خواهد شد.

مریداوی با تاکید براینکه ما می‌توانیم گوشی‌های موبایلی که در کشور چین تولید می‌شود را با قیمتهای پایین تری در ایران تولید کنیم، گفت: هم اکنون سفارش دهنده‌های عمده ما، گوشی‌های خود را برای تولید به چین سفارش می‌دهند و پس از تولید وارد ایران می‌کنند اما این امکان هم اکنون وجود دارد که این گوشی‌ها در ایران تولید شود و براین اساس ما خط تولید خود را راه اندازی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امکان تولید گوشی‌های ارزان قیمت و نیز گوشی‌های هوشمند با تضمین گارانتی و با هرگونه امکاناتی از طریق این خط تولید فراهم شده است اضافه کرد: تولید در کارخانه جی ال ایکس انجام می‌شود اما فروش انحصاری این گوشی‌ها به سفارش دهنده به عنوان صاحب برند تعلق می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره ارتباط همراه گویا اروند ادامه داد: براین اساس حتی اپراتورهای موبایل نیز می‌توانند برای عرضه همزمان سیم کارت و گوشی از این طرح استفاده کنند و گوشی‌های مورد نظر خود را سفارش دهند.

به گزارش مهر، شرکت ارتباط همراه گویا اروند از جمله معدود شرکتهایی است که در پی برنامه‌های وزارت صنایع برای تولید گوشی موبایل در کشور موفق شد گوشی‌های وطنی جی ال ایکس را وارد بازار کند و مسئولان این شرکت معتقدند که می‌توانند تا پایان امسال ۲۰ درصد سهم بازار را از میان رقبایی چون نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ، ال جی و اچ تی سی از آن خود کنند.

کار‌شناسان معتقدند که تاکنون طرح تولید گوشی موبایل موفق نبوده و از زمانی که تعرفه‌های موبایل به دلیل حمایت از تولید داخل افزایش یافته است نیاز مشترکان که سالانه ۱۳ میلیون دستگاه گوشی تخمین زده می‌شود از سوی شرکتهای تولید داخل برآورده نشده است. همین امر سبب افزایش بازار گوشی‌های بی‌نام و نشان و بی‌کیفیت چینی در بازار ایران شده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
لپ‌تاپ خورشیدی محصول آینده سامسونگ

شرکت سامسونگ به‌زودی یک لپ‌تاپ عرضه می‌کند که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود و می‌توان از آن در مناطقی که برق وجود ندارد، استفاده کرد.




 سامسونگ این لپ‌تاپ را در دومین گردهمایی فن‌آوری منطقه‌ای آفریقا رونمایی کرد.




این لپ‌تاپ با استفاده از پنل‌های خورشیدی خود را شارژ می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد تا از آن در مناطقی که دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده کند.




سامسونگ نزدیک به دو سال است که فن‌آوری خورشیدی را دنبال می‌کند و تلاش دارد از این فن‌آوری در محصولات جدید خود استفاده کند.




سامسونگ امیدوار است این محصول با استقبال گسترده‌ای در آفریقا مواجه شود.




قرار است این لپ‌تاپ از ماه آتی میلادی به بازار عرضه شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:نوت بوک جدیده سامسونگ,لپتاپ جدید سامسونگ, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:عکس های کریستیانو رونالدو,عکس کریستین رونالدو,تصاویر cristiano ronaldo, توسط محمد محسن سلحشور
افزایش 400 درصدی ترافیک اینترنت


بررسی‌های شرکت سیسکو نشان می‌دهد تا سال ۲۰۱۵ ترافیک اینترنتی چهار برابر می‌شود.



در آن زمان بیش از ۳ میلیارد نفر از جمعیت کره زمین، کاربر اینترنت خواهند بود.



 در سال ۲۰۱۵ به طور متوسط به ازای هر شهروند ژاپنی ۴/۵ دستگاه دیجیتالی وجود خواهد داشت که این رقم برای مردم آمریکای شمالی و اروپای غربی به ترتیب ۸/۵ و ۴/۴ خواهد بود.



سیکسو همچنین پیش‌بینی کرده که تا چهار سال دیگر، ترافیک اینترنت به یک زتابایت خواهد رسید که این رقم برابر است با تمام داده‌های دیجتالی موجود در سال ۲۰۱۰.



هر زتابایت معادل ۱۰۲۴ اگزابایت و هر اگزابایت خود برابر با ۱۰۲۴ پتابایت است.



با این حال بررسی‌های سیسکو از دو برابر شدن ترافیک اینترنتی در خاورمیانه و آفریقا حکایت دارد.



نکته جالب توجه این پژوهش آن است که بر خلاف انتظار، سیسکو معتقد است تلفن‌های همراه و تبلت‌ها (رایانه‌های لوحی) در چهار سال آینده با رشد خیره‌کننده‌ای مواجه نخواهد بود و در مقابل، تلویزیون‌های تخت رشد ۱۰۶۳ درصدی را تجربه می‌کند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار جیمیل  برای گوشی های موبایل

توضیحات:نرم افزار جاوایی که در این پست هست در واقع یک صندق ایمیل از جیمیل برای شما فراهم میکند.یعنی شما میتوانید ایمیل های جیمیلتان را در گوشی موبایلتان بخوانید.البته در صورتی که گوشی موبایل شما از فرمت جاوا پشتیبانی کند

 

لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 27 خرداد 1390برچسب:دانلود جیمیل برای گوشی,دانلود جیمیل جاوا, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود مرورگر بولت برای موبایل.

توضیحات:این نرم افزاری که برای دانلود تو این پست هست در واقع یک مرورگر بسیار قدرتمند برای گوشی های موبایلی است که فرمت جاوا را پشتیبانی میکنند.این مرورگر به این علت لقب قدرتمند را در بین مرورگر های موبایل گرفته که تمامی صفحات وب را مانند کامپیوتر باز میکند.


حجم:238kb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:دانلود مرورگر بولت, دانلود مرورگر bolt,دانلود نرم افزار بولت,دانلود نرم افزار bolt, توسط محمد محسن سلحشور
آی‌فون به فضا می‌رود


به نظر می‌رسد آی‌فون قصد دارد به جایی برود که تاکنون هیچ گوشی تلفن همراهی به آنجا راه پیدا نکرده است: فضا.




فضاپیمای آتلانتیس که وظیفه ارسال فضانوردان و قطعات فنی ایستگاه فضایی بین‌المللی را به عهده دارد، این بار محموله جدیدی به فضا می‌برد.


قرار است برای اولین بار دو گوشی تلفن هوشمند همراه با این سفینه به فضا پرتاب شود.




هشتم ژوئیه (۱۷ تیر ۱۳۹۰) شاتل آتلانتیس طی ماموریت STS-۱۳۵ خود که سی و سومین و آخرین ماموریت این رسانه فضایی به شمار می‌رود، دو عدد گوشی آی‌فون ۴ را به فضا منتقل خواهد کرد.




این گوشی‌ها که در آنها نرم‌افزاری به نام «آزمایشگاه فضایی» نصب شده، در اختیار فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی قرار خواهد گرفت.




قرار است فضانوردان با استفاده از این گوشی‌ها، چند آزمایش مختلف را در فضا به انجام برسانند.




علاقمندان می‌توانند برنامه مزبور را به زبان‌های مختلف از بازارهای نرم افزاری خریداری کنند.




برخی کارشناسان معتقدند این اقدام هر چند گامی کوچک برای بشر به شمار می‌رود اما برای گوشی‌های اپل و طرفداران آن، کاری عظیم و تاریخی محسوب می‌شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 26 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
فوجیتسو از تبلت جدید خود رونمایی کرد




LIFEBOOK TH۴۰/D، تبلت جدید فوجیتسو که جزو سری جدید FMWهای تابستان ۲۰۱۱ می‌باشد، این روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

ویژگی منحصر به فرد این تبلت این است که جدای از صفحه نمایش چند لمسی، مجهز به یک کیبرد QWERTY کشویی نیز می‌باشد.
TH۴۰/D مجهز به پردازنده Oak Trail Atom Z۶۷۰ اینتل است که خود از دو هسته مجزا، هر یک با سرعت ۱.۵ GHz تشکیل شده است.

این پردازنده از قابلیت HT۱ پشتیبانی کرده، مصرف برق کمی دارد و با تکنولوژی صنعتی ۴۵nm ساخته شده است. LCD چند لمسی عریض این تبلت از نوع تمام HD و دارای وضوح تصویر ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل می‌باشد.

همچنین فوجیتسو اعلام کرده است که محصولات سری LIFEBOOK از قابلیت Hybrid motion پشتیبانی می‌کنند که از طریق آن می‌توان بین ورودی لمسی و کاربرد صفحه کلید تغییر حالت داد.

همچنین وجود پردازنده گرافیکی GMA ۶۰۰ با سرعت ۴۰۰MHZ، یک گیگابایت رم DDR۲ و هارد درایو با ظرفیت ۱۲۰GB و سرعت چرخش ۴۲۰۰ دور در دقیقه، از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌باشد.

کاربران همیشه می‌توانند از طریق Wi-Fi داخلی ۸۰۲/b/g/n و بلوتوث ۳.۰ آنلاین باشند و به دنیای مجازی دسترسی داشته باشند.

علاوه بر این، TH ۴۰/D دارای دو پورت USB ۲.۰، یک خروجی HDMI، یک کارتخوان SD و یک وب کم ۰.۳ مگاپیکسلی داخلی برای برقراری مکالمات ویدیویی می‌باشد.

این تبلت PC جدید وزنی در حدود ۱.۱ کیلو گرم داشته و باتری پلی‌مری لیتیمی آن ۶ ساعت دوام می‌آورد. همچنین یک نسخه از (Windows ۷ Home Premium (۳۲bit بر روی آن نصب شده است.

لایف بوک TH۴۰/D از اول ژوئن آماده فروش در ژاپن خواهد بود.

فوجیتسو در یک نگاه
کمپانی فوجیتسو شرکتی پیشرو در ارایه راه‌حل‌های پیشرفته و حرفه‌ای به تجارت‌ها و کمپانی‌هایی است که بر پایه ICT در بازارهای جهانی کار می‌کنند.

این شرکت در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور دنیا در حال فعالیت می‌باشد و دارای بیش از ۱۷۰ هزار نیروی کار جهت حمایت و ارایه خدمات به مشتریان می‌باشد.

فوجیتسو جهت طراحی و تولید محصولات خود ترکیبی از متخصصان سیستم‌ها و خدمات IT، و محصولات ارتباطی و محاسباتی را به وجود آورده است که این ترکیب باعث می‌شود کمپانی بتواند ارزش افزوده‌ای را از طریق محصولات با کیفیت به مشتریان خود ارایه کند.

این کمپانی در حال حاضر سومین کمپانی بزرگ دنیا در صنعت و خدمات IT می‌باشد. محصولات تولیدی این شرکت در کشور آلمان شامل انواع: PC، سرور، Storage، تبلت، نوت‌بوک، Zero Client، تین‌کلاینت، کیبرد، مادربرد، صفحه نمایش و Work Station می‌باشد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:تبلت جدید فوجیتسو,تبلت فوجیتسو, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود آنتی ویروس"AVG Anti-Virus Free Edition".

توضیحات:این آنتی ویروس بصورت free هست یعنی این نسخه از آن نیاز به آپدیت ندارد.

 

حجم:166mb

 

 

لینک دانلود


 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:دانلود آنتی ویروس ای وی جی,دانلود آنتی ویروس avg free edition 10,دانلود آنتی ویروس avg, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود نرم افزار gmail drive

توضیحات:این نرم افزار به نوعی اکانت یا ایمیل گوگل شما را به یک درایو تبدیل میکند مثلا یکی از کاربرد های آن این است که شما اطلاعات شخصی خودتان رو بر روی اینترنت(درون فضای ایمیل گوگلتان)آپلود میکنید و هر زمان که خواستید با وارد کردن یوزر نیم و پسورد خود فایل های آپلود شده چه عکس چه فیلم یا هر نوع فایل دیگری را باز کنید و ببینید.

حجم:366kb


 

لینک دانلود

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:دانلود نرم افزار gmail drive,نرم افزار جیمیل درایو,دانلود جیمیل درایو,دانلودgmail drive , توسط محمد محسن سلحشور
نسخه جدید مرورگر کروم با قابلیت‌های جدید


گوگل نسخه ۱۲ مرورگر کروم را رونمایی کرد.
 

کروم ۱۲ که شش هفته پس از زمان عرضه کروم ۱۱ رونمایی شده است، از امکانات جدیدی برای تامین امنیت وبگردی اینترنتی برخوردار می‌باشد.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به صدور هشدار به هنگام دانلود فایل‌های خطرناک اشاره کرد.

کروم ۱۲ برای شناسایی فایل‌های ویروسی، از پایگاه داده گوگل استفاده می‌کند.

در نسخه‌های قبلی این مرورگر، سایت‌های مخرب شناسایی می‌شد ولی در کروم ۱۲، فایل‌های مخرب اجرایی نیز شناسایی و در این خصوص به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود.

این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران ویندوزی کروم کاربرد دارد.

حذف فایل‌های کوکی شرکت ادوبی نیز یکی دیگر از قابلیت‌های Chrome ۱۲ به شمار می‌رود.

برخی سایت‌ها از این فایل‌ها برای ردگیری فعالیت‌های کاربران استفاده می‌کنند.

گوگل گفته در نسخه جدید ۱۵ باگ ترمیم و برطرف شده است که برای شناسایی آنها، نزدیک به ده هزار دلار به پژوهشگران برون سازمانی پرداخت کرده است.

علاقمندان برای دانلود جدیدترین نسخه مرورگر کروم می‌توانند به آدرس http://www.google.com/chrome/?hl=en-GB مراجعه نمایند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:نسخه جدید مرورگر کروم,مروگر کروم نسخه 12,گوگل کروم12, توسط محمد محسن سلحشور
فردا؛رونمایی از فناوري جديد جستجوي گوگل

 گوگل از هم اکنون جنجال خبری گسترده‌ای در این زمینه به راه انداخته و صد‌ها روزنامه نگار و تحلیل گر حوزه فناوری را به این رویداد خبری دعوت کرده است.




گوگل هیچ نوع اطلاعاتی در مورد جزئیات خبری که قرار است منتشر شود، اعلام نکرده است.




یکی از مدیران این شرکت تنها به ذکر این نکته اکتفا کرده که در این نشست دیدگاه‌های تازه گوگل به اشتراک گذاشته می‌شود و برخی از جدید‌ترین فناوری‌های ما و ویژگی‌های آن‌ها هم به نمایش درمی آید.




گوگل ماه گذشته با برگزاری نشست خبری مشابهی فناوری جستجوی تازه خود موسوم به google instant را معرفی کرد. این فناوری کلیدواژه‌های جستجو را همزمان با تایپ آن‌ها به روز کرده و بلافاصله نایج جستجو را نیز بر‌‌ همان اساس نمایش می‌داد.




تعداد زیادی از سایت‌های فناوری اعلام کرده‌اند که این رویداد را به طور زنده پوشش می‌دهند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
پایان امپراطوری نوکیا

 

تحليل‌گران حوزه فن‌آوري پيش‌بيني كردند كه سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۱۱ به بزرگ‌ترين توليدكننده تلفن‌هاي هوشمند در جهان تبديل شود و جايگاه نوكيا را كه از سال ۱۹۹۶ دارنده اين عنوان بوده به خود اختصاص دهد.

 

تحليل‌گران شركت تحقيقاتي Nomura پيش‌بيني كردند كه در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۱ شركت اپل جايگاه دوم بازار تلفن هوشمند را به خود اختصاص دهد و نوكيا به جايگاه سوم تنزل كند.

 

شركت‌هاي تحقيقاتي گارتنر و كاناليس نيز پيش‌بيني كردند كه نوكيا تا پايان سال ۲۰۱۲ جاگياه رهبري خود در بازار تلفن هوشمند را از دست مي‌دهد.

 

در پيش‌بيني Nomura هم‌چنين آمده است كه تا پايان سال ۲۰۱۲ شركت نوكيا و شركت HTC تقريبا در يك جايگاه قرار گيرند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

 

رونمایی از نسل جدید پلی استیشن دستی


شرکت سونی از نسل بعدی پلی‌استیشن دستی (PlayStation Vita) که دارای صفحه نمایش لمسی است رونمایی کرد.


 سونی اعلام کرد که پلی‌استیشن دستی «ویتا» پیش از تعطیلات زمستانی روانه بازار می‌شود.


ویتا به کاربران اجازه می‌دهد تا با یکدیگر از طریق شبکه‌های تلفن همراه و Wi-Fi مرتبط شوند و از فن‌آوری مکان‌یابی GPS استفاده کنند.


این پلی‌استیشن دارای یک صفحه نمایش لمسی، یک دوربین در قسمت جلو و یک دوربین در قسمت پشت، یک تاچ‌پد در قسمت پشت و دو جوی‌استیک است.


ویتا هم‌چنین به کاربران اجازه می‌دهد تا با کاربران پلی‌استیشن ۳ که در شبکه اینترنتی پلی‌استیشن حضور دارند، بازی کنند.



شبکه اینترنتی پلی‌استیشن پس از حدود یک ماه اختلال اخیرا دوباره احیا شده است.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:نسل جدیده پلی استیشن,پلی استیشن های جدید لمسی,پلی استیشن جدید,, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:عکس های کریستیانو رونالدو,عکس کریستین رونالدو, توسط محمد محسن سلحشور

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:عکس های کریستیانو رونالدو,عکس رونالدو, توسط محمد محسن سلحشور
جمعيت آنلاين چين 477 ميليون نفر شد

 

چین هم‌اکنون بیشترین جمعیت آنلاین دنیا را در خود جا داده و طبق گزارش‌های رسمی حدود ۴۷۷ میلیون نفر از جمعیت این کشور، کاربر اینترنت هستند.

 

 بر اساس نحوه شمارش تعداد کاربران آنلاین چین و استفاده از روش‌های آمارگیری مختلف، تعداد کاربران آنلاین در کشور چین با اختلاف بسیار قابل ملاحظه در گزارش‌های مختلف اعلام می‌شود.

 

روز گذشته در گزارش جدیدی دیگری که در این باره منتشر شد، کار‌شناسان اعلام کردند که کشور چین تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۱ میلادی ۴۷۷ میلیون مشترک اینترنتی داشته است.

 

«وانگ جیانوِن» وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین این آمار را تایید کرد و توضیح داد که جمعیت آنلاین چین روز به روز در حال افزایش است.

 

آمار جدید منتشر شده حاکی از آن است که در دوره زمانی سه ماهه بیش از ۲۰ میلیون کاربر آنلاین جدید به مجموع کاربران اینترنتی این کشور افزوده شده‌اند.

 

آمارهای قبلی که از طریق «مرکز اطلاعات شبکه اینترنتی چین» (CNNIC) وابسته به دولت این کشور منتشر شده بود نشان می‌داد که تا پایان سال ۲۰۱۰ میلادی ۴۵۷ میلیون مشترک اینترنتی در این کشور حضور داشته‌اند.

 

در گزارش مرکز CNNIC آمده بود که در هر سال به طور میانگین ۷۳ میلیون نفر به جمعیت آنلاین چین افزوده می‌شود که البته این رقم برای سال ۲۰۱۰ میلادی ۸۶ میلیون نفر بوده است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود بازی محبوب سوپر ماریو.

 

این بازی خیلی محبوب هست و  پیش همه شناخته شده است.من در این پست این بازی رو برای دانلود گذاشتم.


حجم:18mb


   

  لینک دانلود   

javahermarket


ادامه مطلب


دانلود کتاب "آموزش زبان php".


حجم:2mb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:دانلود کتاب آموزش php,آموزش php, توسط محمد محسن سلحشور

 

اینترنت زمین و فضا را آلوده می‌کند


جستجو در گوگل باعث از بین رفتن نسل خرس‌های قطبی می‌شود!

هرچند در بدو امر شاید این گونه به نظر برسد که بین این دو یعنی استفاده از گوگل و نابود شدن خرس‌های قطبی، هیچ رابطه‌ای برقرار نیست ولی تحقیقات کارشناسان این موضوع را عملاً ثابت کرده است.
هر جستجویی که با استفاده از گوگل انجام شود ۱۰ گرم کربن در فضا آزاد می‌نماید.

اگر این موضوع را در کنار ۶۰ میلیون مطلبی که روزانه در فیس‌بوک نوشته می‌شود، و نیز ۵۰ میلیون توییت روزانه و ۲۵۰ میلیارد ایمیلی که هر روز رد و بدل می‌گردد قرار دهیم، تا حدودی می‌توان به عمق فاجعه پی برد.

رایانه‌ها، سرورها و مراکز داده همگی با مصرف منابع انرژی، موجب افزایش دی‌اکسید کربن در اتمسفر زمین می‌شوند.

همچنین لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های شخصی نیز در اثر استفاده از اینترنت، به یکی از عوامل اصلی تولید این گاز مخرب تبدیل شده‌اند.

دی‌اکسید کربن گازی است که با اثر گلخانه‌ای طبیعی خود، از بروز سرما در زمین جلوگیری می‌کند.

در واقع استفاده از اینترنت، انتشار گازهای مخرب در اتمسفر و به دنبال آن گرم شدن زمین را به دنبال دارد.

این امر هم به نوبه خود می‌تواند انقراض نسل خرس‌های قطبی را رقم بزند.

به عنوان مثال مرکز داده ۶/۴ هکتاری شرکت اپل که قرار است بهار آینده در کارولینای شمالی افتتاح شود، به طور تقریبی ۱۰۰ مگاوات نیروی برق استفاده می‌کند که این رقم معادل انرژی لازم برای استفاده در ۱۰۰ هزار خانه می‌باشد.

کارشناسان با ابراز نگرانی از اثرات مخرب استفاده از اینترنت بر اتمسفر و محیط طبیعی زمین، به دنبال راهکارهایی برای کاهش این آثار زیانبار زیست محیطی هستند.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور

 

نواختن گیتار با لوگوی جدید گوگل!



  گوگل روز پنجشنبه ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به مناسب نود و ششمین سالگرد تولد لس پال، مخترع و موسیقی‌دان آمریکایی، لوگوی خود را به شکل یک گیتار الکتریکی تغییر داده است.

نکته جالب توجه این است که این تغییر لوگو فقط به صورت یک تصویر ترکیبی با خطوط نامنظم نیست بلکه کاربران می‌توانند با این گیتار مجازی، آهنگ دلخواه خود را بنوازند.

در واقع این لوگو یک گیتار واقعی است که می‌توان با لمس سیم‌های آن به وسیله نشانه‌گر ماوس، آهنگ نواخت.

گفتنی است لس پال به دلیل نوآوری‌هایش در صنعت ضبط موسیقی شناخته شده است.

وی تکنیک‌های متعددی را در آهنگ‌سازی با گیتار باب کرده که تا به امروز الهام‌بخش بسیاری از نوازندگان گیتار الکتریک بوده است.

آقای پال در ۹ ژوئن سال ۱۹۱۵ در ویسکانسین آمریکا به دنیا آمد و در ۱۳ آگوست سال ۲۰۰۹ در سن ۹۵ سالگی دیده از جهان فرو بست.

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 خرداد 1390برچسب:لوگوی جدیده گوگل,نواختن گیتار با لوگوی جدید گوگل, توسط محمد محسن سلحشور
عکس‌برداری و به اشتراک‌گذاری با تلفن همراه هوشمند


مرکز تحقیقاتی Cint با پشتیبانی نوکیا، مطالعاتی در مورد عادات مردم برای عکس‌برداری و اشتراک گذاشتن عکس در ۸ کشور انجام داده و نتایج جالبی به دست آورده است. 

امروزه بسیاری از مردم به جای دوربین دیجیتال استاندارد، از تلفن هوشمند برای عکس‌برداری استفاده می‌کنند. هدف از انجام تحقیقات، پیدا کردن عوامل انتخاب تلفن هوشمند برای عکس‌برداری از دنیای پیرامون است.

مرکز تحقیقاتی Cint این تحقیقات را در ۸ کشور چین، فیلیپین، امریکا، سوئد، سنگاپور، هند، ایتالیا و سوئیس انجام داده است. بیش از ۸ هزار نفر در این تحقیقات شرکت کردند که ۴۹ درصد آنها مرد و ۵۱ درصد زن هستند.

آمار جهانی نشان می‌دهد که بیشر سوژه‌های عکاسی، بچه‌ها و دوستان هستند که هریک ۴۴ درصد از کل سوژه‌ها را شامل می‌شوند و ۴۱ درصد دیگر از سوژه‌ها طبیعت است. اما چرا مردم به جای دوربین از تلفن همراهشان استفاده می‌کنند؟ ۷۰ درصد مردم این طور پاسخ داده‌اند که با تلفن همراه در حال حرکت، سوژه‌ها را سریع‌تر شکار می‌کنند.

کاملا واضح است که مردم علاوه بر عکس‌برداری برای خوشایند خود، دوست دارند آنها را با دیگران به اشتراک گذارند. ۳۳ درصد از مردم نه تنها می‌خواهند سوژه‌های جالبی که شکار کرده‌‌اند به دیگران نشان دهند، بلکه دوست دارند برای خلاقیتشان در عکاسی مورد تحسین دیگران قرار گیرند. هر چه نظرات بیشتر باشد، آنها بیشتر خوشحال می‌شوند.

نکته جالب دیگر این است که عادات تصویربرداری و به اشتراک‌گذاری عکس از کشوری به کشور دیگر فرق می‌کند. در حالی که بیشتر کاربران آسیایی در عکس‌برداری و به اشتراک گذاشتن آن بسیار فعال هستند، در مورد کاربران اروپایی داستان فرق می‌کند. به عنوان نمونه سوییسی‌ها و سوئدی‌ها در مورد اشتراک‌گذاری آنلاین تصاویر خیلی فعال نیستند.

صرف نظر از کشور، نتایج نشان می‌دهد گرو‌ه‌های جوان‌تر مردم در مورد به اشتراک‌گذاری عکس فعالتر هستند. مثلا ۳۰ درصد از سوییسی‌هایی که بین ۱۵ تا ۲۵ سال سن دارند، تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی آپلود می‌کنند.


ما نمودارهایی از سه کشور برتر در زمینه عکس‌برداری و به اشتراک‌گذاری عکس در اختیار شما قرار داده‌ایم. به نظر می‌رسد چینی‌ها با ۸۵ درصد، بزرگترین ملت از نظر تعداد کاربرانی باشد که تصاویرشان را با دوربین تلفن همراهشان ثبت می‌کنند. اما همین کاربران از نظر به اشتراک گذاشتن آنلاین، در رتبه سوم قرار دارند. کابران فیلیپینی با ۶۸ درصد، بالاترین رتبه را در اشتراک‌گذاری آنلاین دارند.

اروپایی‌ها بیشتر دوست دارند تصاویرشان را در کامپیوتر ذخیره کنند تا اینکه آنها را شبکه‌های اجتماعی آپلود کرده و در معرض نمایش عموم قرار دهند.


در هر حال نتایج کلی مثبت هستند. کسانی که برای عکس‌برداری تلفن همراه هوشمند را انتخاب می‌کنند آن را وسیله‌ای برای شکار صحنه‌ها در لحظه می‌دانند. در حالی که این کار با دوربین عکاسی جداگانه ممکن نیست مگر اینکه مدام دوربینی را با خود حمل کنند که احتمالا بیشتر اوقات نیازی به آن ندارند.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
بویایی‌ام را بگیر اما لپ‌تاپم را نَه!

شرکت McCann بر روی گروهی هفت هزار نفری از جوانان ۱۶ تا ۳۰ ساله در چندین کشور مختلف جهان تحقیقاتی انجام داده تا عواملی که می‌تواند در این افراد انگیزه انجام فعالیت‌های مختلف ایجاد کند را شناسایی و تعیین کند.

 

یکی از جالب توجه‌ترین نتایج تحقیق انجام شده این است که بیش از ۵۳ درصد از افراد ۱۶ تا ۲۲ ساله ترجیح می‌دهند حس بویایی خود را از دست بدهند اما تلفن‌های همراه یا لپ تاپ‌هایشان را برای همیشه حفظ کنند.

 

محققان با ارائه لیستی از اشیا و عوامل مختلف از قبیل لوازم آرایشی، خودرو، پاسپورت، تلفن همراه، لپ تاپ و حس بویایی از داوطلبان سوال کردند در صورتی که تنها امکان حفظ دو گزینه از این لیست را داشته باشند، آن دو گزینه چه خواهد بود؟

 

بر اساس گزارش تایم، پاسخ‌ها نشان می‌دهند در حدود ۵۳ درصد از افراد ۱۶ تا ۲۲ ساله و ۴۸ درصد از افراد ۲۳ تا ۳۰ ساله حاضرند قدرت بویایی خود را از دست بدهند در صورتی که بتوانند یکی از گزینه‌های مرتبط با تکنولوژی، به ویژه تلفن همراه و لپ تاپ را حفظ کنند.

 

آماری که نشان‌دهنده شدت گرفتن درجه ارزش ابزارهای الکترونیکی ارتباطاتی در برابر توانایی‌های طبیعی انسانی است.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور
تبلتی با دو بوت

 این دستگاه که ViewPad ۱۰Pro نام دارد دارای ویندوز ۷ حرفه‌ای و اندروید ۲٫ ۲ است و کاربران قادر خواهند بود تا بین دو سیستم عامل با فشردن تنها یک دکمه در صفحه نمایش سوئیچ کنند.

این تبلت از فناوری BlueStacks برای اجرای همزمان اندروید و ویندوز ۷ بهره می‌برد با این تفاوت که سیستم عامل ویندوز ۷ به عنوان سیستم عامل اصلی این تبلت در نظر گرفته شده است.

ViewPad ۱۰Pro یکی از ۳۵ تبلتی است که شرکت اینتل قول عرضه آنرا با پردازنده‌های جدید Oak Trail با قدرت ۱٫ ۵ گیگاهرتز داده بود است.

چیپ جدید اینتل نخستین چیپ این شرکت است که در سطح رقابت با پردازنده‌های ARM که سلطان بلامنازع تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها است می‌باشد.


تبلت ViewPad ۱۰Pro دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باطری با ظرفیت ۳۵۰۰ mAh است که با دو دوربین در پشت و جلوی خود عرضه خواهد شد.

این تبلت که از لحاظ وزن سنگین‌تر از iPad ۲ است قرار است با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار در ماه آینده میلادی در کشور تایوان عرضه شود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:تبلتی با 2 بوت,تبلتی که دو سیستم عامل دارد, توسط محمد محسن سلحشور

 

  (نظر یادتون نره)

  

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:عکس های جان سینا,عکس جان سینا,عکس از جان سینا, توسط محمد محسن سلحشور


 (نظر یادتون نره)

 

   

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:عکس های کشتی کج,عکس های جان سینا,تصاویر از جان سینا,, توسط محمد محسن سلحشور

 (نظر یادتون نره)

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:عکس های کشتی کج,عکس های جان سینا,تصاویر از جان سینا,, توسط محمد محسن سلحشور

( نظر یادتون نره)

 

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, توسط محمد محسن سلحشور


(نظر یادتون نره)

 

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:عکس های جان سینا,عکس جان سینا,عکس از جان سینا, توسط محمد محسن سلحشور
عرضه جهانی نوکیا E۶ و X۷




نوکیا X۷ در اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، چین، هند، در دسترس خواهد بود.

 

در حالی که E۶ به بازارهای اروپا، اوراسیا، آسیا/اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا صادر می‌شود.

 

اگر شما از ظاهر و طراحی گوشی‌هایی مانند نوکیا E۷۱ و E۷۲ خوشتان آمده باشد، حتما از کار با صفحه‌نمایش لمسی و صفحه‌کلید QWERTY در نوکیا E۶ لذت خواهید برد.

 

با هم نگاهی به امکانات کلی دو گوشی نوکیا X۷ و E۶ و سیستم‌عامل سیمبین Anna می‌اندازیم:



سیمبین Anna

• تجربه بهتر و سریع‌تر وب با مرورگرهای کاملا جدید

 

• یک صفحه‌کلید QWERTY مجازی عالی با صفحه‌های جداگانه برای تایپ متن

 

• نقشه‌های جدید Ovi با مسیرهای حمل و نقل عمومی و امکانات پیشرفته دیگر



نوکیا E۶

• با صفحه‌کلید QWERTY و عملکرد لمسی خوب در نوکیا E۶، نسبت به گوشی‌هایی که فقط لمسی‌اند یا فقط با صفحه‌کلید کار می‌کنند، می‌توانید سریع‌تر کارهایتان را انجام دهید.

 

• دسترسی مستقیم به راهکارهای تجاری مایکروسافت (Mail for Exchange, Microsoft Communicator Mobile and Microsoft SharePoint)

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل و فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی



نوکیا X۷

• صفحه‌نمایش بزرگ ۴ اینچ با بازی‌های ازپیش نصب شده برای مشتاقان سرگرمی

 

• دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس کامل، فلاش LED دوتایی، ضبط ویدئویی ۷۲۰ پیکسل و ۸ گیگابایت حافظه داخلی

 

• طراحی زیبا و متفاوت، شیشه مقاوم و بدنه استیل ضدزنگ منحصر به فرد

 

طرفداران نوکیا N۸، E۷، C۷ و C۶ نگران نباشند؛ چون تا چند ماه آینده نسخه به‌روز سیمبین Anna در دسترشان خواهد بود.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:گوشی نوکیا E6,نوکیا E6,گوشی جدیده نوکیا, توسط محمد محسن سلحشور

 

 يك برنامه جديد با نام Chaufr که قابل نصب شدن برروي مرورگر گوگل کروم است، به راحتي به كاربر اجازه مي‌دهد با صحبت کردن و گفتن نام سايت‌ها در اينترنت گردش و يا در موتورهاي جست‌وجو و ويکي‌پديا جستجو كند.

پس از نصب اين برنامه مي‌توانيد برروي آيکون آن کليک كرده و با گفتن نام وب‌سايت‌هاي مختلف به آن‌ها دسترسي داشته باشيد يا با گفتن عبارت wikipedia earth دنبال کلمه يا موضوع earth در ويکي‌پديا بگرديد و يا با گفتن عبارت weather in Tehran به اطلاعات مربوط به آب و هواي تهران دست پيدا كنيد

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:نرم فزاری که با آن میتوانید با اینتر نت حرف بزنید,, توسط محمد محسن سلحشور

دانلود کتاب آموزشی "ویروس ها چیستند".


حجم:1.2mb



لینک دانلود

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:دانلود کتاب اطلاعات در مورد ویروس ها,کتاب ویروس ها چیستند, توسط محمد محسن سلحشور
ساخت تلویزیون 32 اینچی سه بعدی سامسونگ

 

در این میان با گذشت زمان و ایجاد فناوری‌های جدیدتری مثل وضوح Full HD، امکان اتصال به شبکه اینترنت و جدید‌تر از همه فناوری نمایش تصاویر سه بعدی، این پنل‌های تصویری نیز به این فناوری‌های روز مجهز می‌شوند.

 

  یکی از نکات همیشگی تلویزیون‌های پیشرفته کلاس LCD و LED که تقریبا هیچگاه از زمان ارائه اولین نمونه‌های این مدل‌ها نیز تغییر چندانی را شاهد نبوده، ارتباط معکوس سطح امکان یک پنل با سایز آن است، بطوریکه در اغلب موارد پیشرفته‌ترین نمونه‌ها، بزرگ‌ترین آن‌ها نیز به حساب می‌آمدند.

 

تقریبا هیچگاه امکانات یک پنل ۴۶ اینچی در قالب یک مدل کوچک ۳۲ اینچی قابل دسترس نبود.

 

نکته دیگر در این میان قیمت بسیار بالای پنل‌های بزرگ بخصوص در رده سه بعدی هاست که بدین ترتیب با توجه قیمت بسیار بالای این تلویزیون‌ها، تعداد کاربران استفاده کننده از این فناوری نیز محدود به خریداران با بودجه نامحدود شده، و امکان تهیه این تلویزیون‌ها توسط کاربران عادی معمولا وجود ندارد.

 

اما این روند نیز آرام آرام تغییرات مشخصی را به خود می‌بیند و اولین گام در این زمینه توسط شرکت سامسونگ برداشته شده است.

 

این شرکت به تازگی یک مدل ۳۲ اینچی سه بعدی را به نمایش گذاشته است، که از لحاظ امکانات هیچ تفاوتی با نمونه‌های بزرگ‌تر این کلاس بخصوص Smart TV‌های ۴۰ اینچی این شرکت که به تازگی معرفی شده‌اند، ندارد.

 

این مدل جدید که D۶۳۵۰ نام دارد و در اواسط آوریل امسال بصورت رسمی به نمایش گذاشته شد دارای وضوح Full HD ست و بطور کامل از فناوری سه بعدی پشتیبانی می‌کند.

 

بدین ترتیب می‌توان آن را اولین تلویزیون سه بعدی جهان با سایز ۳۲ اینچی قلمداد کرد.

 

از دیگر قابلیت‌های این پنل کوچک باید به امکان تبدیل محتوای دو بعدی معمول به تصویر سه بعدی یاد کرد که لذت استفاده از این صفحه نمایش را دو چندان می‌کند.

 

پنل ساخت این صفحه نمایش از نوع پیشرفته و اختصاصی Crystal Black است که کنتراست و زاویه دید مطلوبی را ایجاد می‌کند.

 

موتور پردازش سه بعدی تصویر در این تلویزیون نیز از نوع ۳D Hyper real engine است که این یکی نیز هیچ تفاوتی با مدل‌های گرانقیمت و غول پیکر سامسونگ در این رده ندارد.

 

در این تلویزیون برای کاهش هر چه بیشتر پدیده تداخل تصویر (Cross talk) و لرزیدن و چشمک زدن تصویر از فناوری Smart real motion استفاده شده که نتیجه آن تصویری با حداقل میزان تداخل و لرزیدن است، که یکی از مشکلات اصلی تلویزیون‌های سه بعدی یعنی ایجاد سرگیجه و خسته شدن چشم پس از اندکی تماشای تصویر را بطرز چشمگیری کاهش می‌دهد.

 

دیگر نکته جذاب و مهم در مورد D۶۳۵۰ قرار گیری آن در رده Smart TV‌ها با پشتیبانی آن از سرویس‌های آنلاین در نظر گرفته شده در این قسمت است، بطوریکه با برقراری ارتباط دستگاه با شبکه اینترنت می‌توان علاوه بر جستجو و گشت و گذار در اینترنت به بخش Smart Hub سامسونگ نیز متصل شده و از آن طریق به دانلود Application‌های مختلف پرداخت و به شبکه‌های اجتماعی گوناگون نیز به صورت کامل دسترسی پیدا کرد.

 

شرکت سامسونگ قرار است در گام نخست این تلویزیون را به بازارهای کره جنوبی عرضه کند و هنوز صحبتی مبنی بر زمان انتشار و قیمت احتمالی آن در بازارهای جهانی در دسترس نیست.

 

قیمت در نظر گرفته شده برای این پنل در درون کره رقمی برابر یک میلیون و ۳۰۰ هزار Won است که با یک حساب ساده چیزی در حدود ۱۲۰۲ دلار آمریکا خواهد شد.

 

این رقم با اینکه برای یک تلویزیون ۳۲ اینچی اندکی گران به نظر می‌رسد.

 

اما با در نظر گرفتن قابلیت‌های سه بعدی این پنل به راحتی می‌توان آن را ارزان‌ترین تلویزیون سه بعدی به حساب آورد.

javahermarket


ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ جمعه 13 خرداد 1390برچسب:تلوزیون جدید سه بعدی سامسونگ,تلوزیون 32 اینچیه سامسونگ سه بعدی, توسط محمد محسن سلحشور